راهکارهای سازمانی

راهکارهای سازمانی

مرکز سلامت ذهن و توانبخشی وصال با استفاده از بهترین و قوی ترین تجهیزات ارزیابی می تواند مدیران را در انتخاب پرسنل خود یاری نماید و راهکارهای سازمانی در این مورد ارائه نماید.

این مرکز با توجه به تجربه و تخصص خود در زمینه ارزیابی های شناختی و با استفاده از دانش تخصصی در زمینه علوم شناختی و تجهیزات به روز در این زمینه ، می تواند در کاهش خطاهای پرسنلی به خصوص در موقعیت های حساس و پیشگیری از صدمات جبران ناپذیر کمک نماید، همچنین می تواند به سازمان ها و ادارات در زمینه ارتقا عملکرد پرسنل خود و بهبود فرآیندهای شناختی آنها راهکارهای ویژه ارائه دهد.

مرکز توانبخشی وصال با کمک متخصصین علوم شناختی، امکان بررسی و ایجاد پروفایل شناختی برای موسسات و سازمانها همچنین امکان مشاوره و غربالگری قبل از استخدام برای جذب اشخاص مناسب با کار، توسط آزمون هوش ریون Raven’s2 ) با گزارش اصلی از سایت پیرسون آمریکا را داراست

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون هوش ریون )Raven’s 2 ) به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

همچنین برای ارزیابی مهارتهای شناختی افراد می توان از آزمون شناختی کن تب ( CANTAB ) که توسط دانشگاه کمبریج ارائه شده، استفاده کرد. کن تب CANTAB معتبرترین آزمون شناختی دنیا می باشد که تمامی مهارتهای شناختی افراد را بصورت عدد نمایش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون کن تب ( CANTAB ) به لینک مربوط مراجعه نمایید.

همچنین می توان بابت کنترل استرس و اضطراب مدیران و کمک به بهبود و ارتقاء عملکردهای شناختی افراد، قبل از هرچیز امواج مغزی فرد را توسط تکنولوژی qEEG مورد بررسی قرار داد و سپس از طریق نوروفیدبک به ارتقاء و بهبود عملکردهای شناختی پرداخت.

چنانچه در محیط کارتان با موضوعات و مشکلاتی در رابطه با عملکرد مدیران و پرسنل مواجه هستید می توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره با ما تماس بگیرید.


ارتباط با ما


    


بازگشت